Driekwart Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers helden

Fubar

Ik jat even een compleet artikel van de Volkskrant. En dat stelletje uitzuigers mot niet zeiken, ik heb 3 jaar jullie kutkrant bezorgd voor een slavenloon toen ik nog minderjarig was.  Fuk you too. En weet je waarom ik het helemaal en in zijn geheel jat? Omdat het me geen ene helemaal niks zou verbazen als het binnenkort zomaar foetsie zou zijn. Daarom. Het stelt namelijk mohammedanen  in een nogal slecht daglicht. En daar wilt u vast niet aan meewerken. Komtie:

Driekwart Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers helden

Door: Janny Groen − 28/05/13, 06:44

Bijna driekwart van de Nederlandse moslims vindt het prima dat Nederlanders naar Syrië vertrekken om mee te strijden tegen het regime van Assad. Die jongens doen wat de Verenigde Naties nalaten: actief steun verlenen aan de opstandelingen, vinden zij.

Door een overgrote meerderheid (73 procent) van de moslims worden de Syrië-gangers zelfs gezien als helden. Autochtone Nederlanders…

View original post 266 woorden meer

Geef een reactie

