Ik heb opnieuw afscheid moeten nemen van de site van E. J. Bron

Martien Pennings

Ik heb voor de tweede keer afscheid moeten nemen van de site van E. J. Bron. De redenen van mijn eerste afscheid van Bert – zo heet de webmaster – heb ik beschreven in een stuk van april 2014 en die gelden eigenlijk nog steeds. Toch waren Bert en ik bijna direct daarna toch weer opnieuw een samenwerking overeen gekomen: mijn stukken zouden niet meer in zijn geheel op de site van Bert verschijnen, maar slechts met de aanhef gevolgd door een “verderlezen”.

Webmaster Bert Bron is een goeie vent. Dat meen ik uit de grond van mijn hart. We hadden dagelijks telefonisch contact. Ik verzuimde nooit via een mailtje te wijzen op een typo in een artikel. Ik waarschuwde als er weer eens een comment op de site stond dat echt niet door de beugel kon. We wisselden dagelijkse wederwaardigheden uit. Maar een paar dagen geleden publiceerde Bert een…

View original post 788 woorden meer

Geef een reactie

